2012年1月21日土曜日

תוכנית אלטרנטיבית לדו קיום ושלום בישראל

ישראל בתור מדינה יהודית נכשלה בלשנות את העמדה הערבית מוסלמית,שמתנגדת לקיומה של מדינת ישראל,אבל,מבחינה היסטורית לצערי אין הרבה מה שישראל יכולה לעשות.
במשך 1300 שנים ישראל היתה מדינה כבושה תחת המוסלמים והיהודים שחיו בה חיו תחת כיבוש ודיכוי מחפירים.
היהודים היו "דימי" וזכותם להמשיך לחיות ולהמשיך לקים את דתם תלויה היתה בהסכמתם לחיים תחת כיבוש מוסלמי ללא כל זכויות חוקיות או אזרחיות ובעיקר בתשלום מס הג'יזיה שגרם צרות רבות ליהודי א"י במשך אלף שנה ורק בעזרת יהודי הגולה עמדו בתשלום השנתי.
לפי חוקי האיסלם אסור ליהודים לחיות חיים עצמאים וחופשים.
אסור ליהודים להיות בעלי אדמות או רכוש,ואסור להם לבנות בתים או בתי כנסת חדשים או לשפץ ישנים.
אסור להם גם להחזיק בכלי נשק אן כלי רכב ועדותם בבית המשפט נגד מוסלמי איננה קבילה.
קיומה של מדינה עצמאית לא מוסלמית במזרח התיכון אשר בהם יהודים הם בעלי אדמות,הבונים בתים ובתי כנסת,לובשים אלו שהם בגדים לפי רצונם ,מחזיקים בנשק ונוהגים בכלי רכב וחיים בחופשיות ללא תשלום מס למוסלמים הופך אותם לההיפך מדימי-לכופרים,ולכן דינם לפי האיסלם הוא מוות.

לכן,
אין שום נוסחא של הזזת שטחים לפה ולשם שתשנה את הגישה הזאת.
ב2011 היה משחק בקטר של כל מדינות ערב,משחקי הכדורגל של העולם הערבי.היתה נציגות מהרשות ה"פלסטינית" וכל פעם שמדינה שיחקה הוצגה מפה של המדינה על צג המסך הגדול לפני הצופים באיצטדיון ובטלויזיה אבל נגרמה מהומה גדולה כאשר מפת "פלסטין" היתה "רק" יהודה ושומרון ועזה.
מהומות פרצו בירדן נגד השגרירות של קטר בעמן ואפילו הוקמה קבוצה בפיסבוק כדי להבהיר לקטר שהכרה בישות הציונית היא בילתי מקובלת.גם בעזה היתה הפגנה גדולה והיתה קריאה להחזיר את השגריר ה"פלסטיני" מקטר.
היה כעס רב גם על הרשפ וגם על החמאס על שתיקתם בנושא ובתגובה הגיבו ביטאוני המפלגות שאין בכלל ויכוח מה גבולותיה של "פלסטין" ושקטר פשעה פשע גדול בכך שהכירה באויב היהודי כגוף עצמאי.
אז תבין,אין על מה לדבר.

אבל מה צריך לעשות?
דבר ראשון יש לספח את שטחי יהודה ושומרון.זהו הדבר המוסרי ביותר והצודק ביותר והחוקי ביותר.דרך אגב החוק הזה כבר קים עוד מ1948 פשוט אף ממשלה לא אוכפת אותו.
באותו זמן הצעד השני יהיה לקבוע במדינת ישראל,חוק שחל על כל התושבים,גם יהודים וגם ערבים.
החוק הראשון צריך לקבוע שכל האזרחים והתושבים צריכים להשבע נאמנות למדינת ישראל בשביל הזכות לחיות בארץ ולהנות מזכויות אדם ואזרח,ביטחון וביטוח סוציאלי וחופש תנועה וכדומה חוק זה יוחל גם על יהודים וגם ערבים כאחד.אנשים כמו יהושע סובול או אילן פפה למשל בטח לא יחתמו וימצאו את עצמם ללא זכויות בעוד שמחמוד מג'נין או מרואן מטיבה יקבלו זכויות,אם רק יחתמו וישבעו .

החוק השני צריך לקבוע שהזכות להצביע לכנסת ולהבחר לכנסת או לכל אירגון שלטוני כמו מועצה,אסיפה,איגוד עובדים,עיריה כפר וכדומה תלוי ב3 תנאים.
הראשון הוא שירות צבאי או לאומי מלא ותקין.
משתמטים מהשמאל או חרדים מנטורי קרטא ימצאו את עצמם ללא זכות הצבעה או הבחרות אם לא יעמדו בתנאים.
כבר עכשיו משרתים בצהל ערבים מוסלמים.הדרוזים הם ערבים ושפתם ערבית.הבדואים הם ערבים ומוסלמים לכל דבר.הצ'רקסים הם מוסלמים אך לא ערבים.אם כן,מדוע שלא ישרתו ערבים אחרים?החוק חל גם על היהודים וגם על הערבים,ככה שאי אפשר לטעון שזאת דרישה גזענית.

כמובן שהצבא צריך לעבור רפורמה בעצמו כמו משכורות מינימום לחילים,ציוות חילים לבסיסים הקרובים לביתם,פיצוי הולם והגנה מלאה מבחינת החוק על חילי המילואים וזאת על מנת שצבא העם יפסיק להיות מיליציה מפלגתית ויתחיל להיות צבא מקצועי.

התנאי השני הוא שליטה בשפה העיברית.זאתי השפה הלאומית של ארץ ישראל,ארץ היהודים.

התנאי השלישי הוא כאמור שבועה למדינת ישראל.

התנאי הרביעי הוא הוכחת ידע מספק בהיסטוריה של ארץ ישראל ותרבותה,ככה שכמו שיהודי יצרך לדעת מי זה דאר אל עומר,ככה גם ערבי יצטרך לדעת מי זה משה מעזה וכמו שהיהודים יצטרכו ללמוד על הנכבה ככה יצטרכו הערבים ללמוד על טבח צפת הראשון ב1660 וטבח צפת השני ב1834.

החוק השלישי צריך לקבוע עונש מוות לרוצחים או בוגדים.טרוריסטים והמסיעים להם יומתו.גם מי שנשבע לישראל ובגד בה-יומת.חוק זה דרך אגב קיים(סעיף 97 לחוק העונשין)אבל אף אחד לא אוכף אותו.

כאמור,בשביל זכות הצבעה יהיו חיבים לשרת בצבא ושאר התנאים אך בשביל לקבל זכויות תושב וכדומה כמו ביטוח לאומי יצטרכו רק להשבע נאמנות למדינה.
מי שלא יהיה מוכן לעמוד בתנאים האלו,תנתן לו אפשרות לעזוב את הארץ עם פיצוי הולם.

ישראל צריכה לפרק כל גורם אשר איננו מכיר בזכות קיומה של המדינה,וזה כולל את הרשפ וכמובן חמאס ישראל גם תאסור הפצה של שנאה ושקרים על ישראל והיהודים בעתונות והתקשורת של הערבים בישראל ובמערכת החינוך.
ישראל תקח על עצמה לטפל בבעית ה"פליטים" הערבים בשטחה.
ישראל תפרק את אונרא ולא תרשה לו לפעול בשטחה כולל יהודה ושומרון מתוך הכרה שאונרא מנציח את בעית הפליטים ולא מסיע לסיומה בעוד שהוא מיצג את התעלומותו המבישה בפליטים שנשכחו-מיליון היהודים שגורשו חסרי כל ממדינות ערב.ישראל תנהל דיאלוג ישיר עם ה"פליטים" הערבים במחנות הפליטים השונים,ותברר לאלו מהם מגיע פיצוי כלשהוא על אדמות או רכוש שהיה בבעלותם לפני מלחמת השחרור.ישראל תדאג לישב את ה"פליטים" מחדש בתמורה לנאמנותם לישראל.

את התוכנית הזאת אפשר לישם בצורה זאת או אחרת.אפשר לספח את יהודה ושומרון בבת אחת או שאפשר לספח קודם את שטחי סי ובי ורק אז את חברון ואז בית לחם ולבסוף את שכם ושאר ערי השומרון.
גם את חוק הבחירות אפשר לישם קודם על היהודים,ואם זה הולך טוב,לישם על ערבי ישראל,אם זה הולך טוב,לישם על ערבי יהודה ושומרון או על האיזורים שסופחו.את רצועת עזה יהיה צורך לכבוש מחדש על מנת לישם זאת כמובן שלא נצטרך לחכות הרבה זמן להגיב על תוקפנות מצד עזה על מנת לנצל את זכותינו לחזור ולשלוט באיזור ולישם את אותם חוקים.

מתוך ההיכרות שלי עם ההיסטוריה של הערבים ,בעיקר בתקופה המודרנית,ניתן למתוח קו ולציין שאי אפשר להגדיר את התנהגותם,ואי אפשר לצפות את התנהגותם,ולכן כל תוכנית שאומרת"אם נעשה ככה וככה אז הערבים ......" נידונה לכשלון כי לערבים יש נסיון רב בלהתנהג ההיפך מהציפיות.
תגובת ערבי ישראל למהלך שכזה עשויה להיות רעה,אולי אפילו אלימה או להיפך.
תגובת ערבי יהודה ושומרון עשויה להיות ככה או ככה.הם עשוים לקבל זאת,מתוך סיבלם הרב תחת שלטון ערבי של הרשפ ועזה,או עשוים להתנהג כצפוי-להתפרע,ליצור אינטיפדה חדשה(שהם כבר הכריזו עליה במאי 2011)לחזור לעימות אלים אלא שהפעם לא יהיה הרשפ או החמאס שיחמש אותם או יסית אותם לבצע את פעולותיהם.
תגובת התקשורת לעומת זאת צפויה-הפגנות בכל רחבי אירופה ובמזרח התיכון,מדינות ינתקו איתנו קשרים דיפלומטים ומסחרים,מדינות ערב עשויות אפילו לאיים במלחמה.
לתקשורת יש להגיב כמו שצריך-לציין את זכותינו לשלוט ולשבת ביהודה ושומרון-הסכמי סן רמו,חבר הלאומים,הצ'רטר של האום.
מדינות שמהוות שוק חשוב לנו או שאנחנו שוק בשביל להם לא יתרשמו מכך יותר מדי ככה היה במלחמת לבנון השניה וגם בעופרת יצוקה.
איומי מדינות ערב-לא משהו חדש בכלל.
בלי שום קשר למה שאנחנו עושים,
מיצרים עשויה בהחלט להגיב צבאית על כל פעולה שלנו בעזה,וגם טורקיה.וזה המצב עכשיו.החדשות הטובות הוא שכבר הינו 19 שנה במצב הזה ממקודם.
גם בירדן ישנו סיכוי שהרוב ה"פלסטיני" יפיל את המלך ויקים מדינה" פלסטינית" עוינת ממש לידינו שלא תהיה לו בעיה להכניס צבא עירקי או אירני לשטחו ולהציבו על גבולינו.
החדשות הטובות הם שהינו במצב הזה 19 שנה.

מה שהערבים עושים במדינות שלהם הוא עינינם,מה שהם עושים בשטחנו הוא עינינו.
אני מאמין בחזונו של הרצל כפי שהוא בא לידי ביטוי ברומן"אלטנוילנד" על הקמה של מדינה יהודית עצמאית,שבה יהודים,נוצרים ומוסלמים חיים בשלום ומכבדים אחד את השני,מדינה שבזמן שהיא מכבדת את התרבות והדת שלה היא נותנת מקום לחופש. אנחנו לא יכולים להשפיע על הערבים במדינות אחרות לשנות את דעתם,אך את הערבים בשטחנו-יש לנסות לפחות.לא ילך,ננסה משהו אחר,ויתור על שטחים כבר ניסינו-זה לא עובד.

סיפוח של יהודה ושומרון ופירוק מנשקם של הגופים הערבים שם ימוטט את המערך ה"פלסטיני" לגמרי.זה יחזיר אותם 50 שנה אחורה ויגרום לרבים מהם לוותר על המאבק ולהשלים עם ישראל.עצם הרעיון של לפרק את ישראל על ידי הרעיון השיקרי שקיים עם ערבי נפרד -העם הפלסטיני ילך וידעך וישכח.
לא תהיה לערבים אפשרות לאיים בטילים ,ארטיליריה,ונשק קל ופיגועי התאבדות על ישובינו ועצם המשך חיהם באיזור יהיה תלוי בשבועתם אמונים לישראל.
ממשלה "פלסטינית" אם תוקם במקום הרשפ תוקם בחול ולא בארץ ושם יכולתם של הפתח מצד אחד וחמאס מצד שני להרחיק גורמים שונים(כמו קומוניסטים,נוצרים,סונים ,שיעים,תומכי מפלגות שונות וכמובן תומכי ישראל)בכח תהיה מוגבלת.

0 件のコメント:

コメントを投稿